Wysyłka 2019r.
Wszystkie zamówienia, które zostały dokonane w okresie zimowym — będą realizowane wczesną wiosną zgodnie z kolejnością składania zamówień. Podana data wysyłek może ulec zmianie, zależnie od warunków pogodowych. W przypadku przedłużającej się zimy opadów śniegu, mrozu — zastrzegamy sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji.
 
Ze względu na fakt, że żywotność roślin zależy głównie od warunków pogodowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia na rośliny, których jakość po zimie budzi wątpliwość. Oraz do przesunięcia terminu realizacji, jeżeli jakakolwiek pozycja z zamówienia wymaga dłuższego czasu na upewnienie się co do żywotności rośliny.
 
Podział zamówień:
Po złożeniu zamówienia z różnymi grupami roślin, będzie ono podzielone przez obsługę sklepu i wysłane w terminie odpowiednim do nasadzenia lub wysiewu.
W przypadku podzielenia zamówienia - koszta dodatkowe to 23.30zł
Koszty dostawy rozłożone na produkty:
Po złożeniu zamówienia koszt dostawy jest zerowany i proporcjonalnie przenoszony na ceny towarów w zamówieniu.
Jak długo będę czekać na przesyłkę? Czemu to tyle trwa?
Co roku staramy się dostarczyć Państwu zamówienia jak najszybciej. Dzięki bliskiej współpracy z lokalnymi szkółkami roślin oraz własnym plantacjom, rośliny są wykopywane z gruntu, wiązane w pęczki, ich korzenie najpierw pokrywane są żywymi strzępkami grzybni, czyli są mikoryzowane, po czym zabezpieczane zostają balotem zawierającym wilgotne trociny i startową dawkę nawozu (sposób zabezpieczenia może się różnić w zależności od rodzaju roślin). Ten sposób pozwala utrzymać wilgoć wokół brył korzeniowych nawet przez kilkanaście dni w transporcie. Tak zabezpieczone rośliny są pakowane do kartonów i przekazywane kurierowi, który jak najszybciej dostarcza je do klienta. Jednakże na to wszystko my także potrzebujemy czasu. Ponadto zamówienia są realizowane według kolejności ich składania. Rozumiemy Państwa chęć jak najszybszego otrzymania zamówienia, jednak - jak zawsze - priorytetem jest u nas to, aby do klienta docierał tylko odpowiednio przygotowany towar najwyższej jakości. Informację o wysyłce otrzymają Państwo w przede dniu odebrania zamówienia od kuriera.
Ważne
Paczka jest uzależniona nie tylko od wagi, ale również od gabarytów. Cenimy sobie jakość wysyłki, dlatego też przykładamy szczególną wagę do sposobu pakowania.
Jeżeli paczka przekroczy określoną sumę boków, lub też dołożenie dodatkowych roślin do przesyłki, może spowodować uszkodzenie, paczka jest zamykana i dokładamy do zamówienia kolejną.
Przypominamy, że zamówienia są realizowane wg kolejności ich złożenia.
STAN WYSYŁKI ROŚLIN
Kategoria | Termin |
---|---|
Byliny | od maja do końca listopada |
Choinki | grudzień |
Drzewa owocowe kopane z gruntu | od marca do początku maja |
Drzewa owocowe w doniczkach | od końca marca do końca listopada |
Drzewka owocowe mini | od połowy kwietnia końca do listopada |
Formy szczepione iglaste | od maja do końca listopada |
Formy szczepione liściaste | od maja do końca listopada |
Grzyby | na bieżąco |
Kamienie Ozdobne | na bieżąco |
Karmniki, budki, karma dla ptaków | na bieżąco |
Kiełkownice i nasiona na kiełki | na bieżąco |
Krzewy owocowe kopane z gruntu | od marca do początku maja |
Krzewy owocowe w doniczkach | od 3 dekady kwietnia do końca listopada |
Nawozy | na bieżąco |
Odstraszacze | na bieżąco |
Owoce | wrzesień/październik |
Pnącza | od maja do końca listopada |
Rośliny iglaste doniczkowe | od drugiej połowy kwietnia do końca listopada |
Rośliny iglaste kopane z gruntu w balocie | od II dekady marca do początku maja |
Rośliny liściaste doniczkowe | od 3 dekady kwietnia do końca listopada |
Rośliny liściaste kopane z gruntu w balotach |
od II dekady marca do początku maja |
Rozsada warzyw | maj |
Róże doniczkowe | od maja do końca listopada |
Róże kopane z gruntu w balotach | od II dekady marca do początku maja |
Trawy | od maja do końca listopada |
Truskawki Frigo | od marca do maja |
Truskawki P9 | po 15 czerwca do końca listopada |
Wrzosy | wrzesień/październik |
Miody i syropy | na bieżąco |
Statusy zamówień w Sadowniczy.pl
- Nieobsłużone:
Zamówienie przyjęte do realizacji. W ciągu kilku godzin obsługa naszego sklepu przeanalizuje złożone zamówienie i przekaże je do dalszej realizacji. Zamówienie może być podzielone i wysyłane w różnym czasie jeżeli zaistnieje taka konieczność (towary z różnym terminem wysyłki). Czas obsługi zamówienia w okresach wzmożonej sprzedaży (wiosna i jesień) może ulec wydłużeniu do 24h roboczych. Wszelkie informacje o dalszych losach zamówienia otrzymają Państwo drogą mailową. O szczegóły realizacji można pytać drogą mailową biuro@sadowniczy.pl lub telefonicznie >>dane kontaktowe
- Oczekujące na wpłatę:
Zgodnie z dyspozycją oczekujemy na opłacenie tego zamówienia. Księgowanie wpłat odbywa się codzienne w godzinach 10.00-14.00. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas stosowną informację mailową potwierdzającą zaksięgowanie wpłaty, a na karcie Twojego zamówienia pojawi się faktura zaliczkowa dokumentująca wpłatę. Wszelkie niejasności można wyjaśnić z nami telefonicznie >>dane kontaktowe .
- Oczekujące na dostawę:
Jeżeli zamówienie dotyczy roślin status oczekujący na dostawę oznacza że:
- rośliny nie są jeszcze wykopane ze szkółki - sadzonki są przygotowywane do wysyłki (schładzanie, mikoryzowanie). Proces ten trwa od 4 do 7 dni w zależności od gatunku roślin i ma na celu spowolnienie procesów życiowych w roślinach na czas transportu.
- Jeżeli zamówienie dotyczy innych towarów status oczekujący na dostawę oznacza oczekiwanie na dostawę z magazynów naszych dostawców.
- W trosce o zadowolenie Klienta, jak i o dobre imię firmy - staramy się zawsze, aby nasz materiał był jak najwyższej jakości. W razie, gdy jakikolwiek asortyment nie przejdzie kontroli jakości – zostanie on wysłany do Klienta w późniejszym terminie.
- Realizowane:
Państwa zamówienie czeka w kolejce do wysyłki. Przeciętny czas kompletacji i pakowania zamówienia poza sezonem wynosi 24-48h. W sezonie (wiosna, jesień ) czas ten wydłuża się do 5-10 dni roboczych. Zamówienia wysyłamy wg. kolejności ich składania.
- Pakowane:
Zamówienie zostało skierowane do magazynu wysyłkowego w celu spakowania i przygotowania do wysyłki. W zamówieniu nie można dokonywać już żadnych zmian.
- Wstrzymane
Zamówienie jest przyjęte do realizacji, aczkolwiek w innym terminie. Status zamówienia Wstrzymane oznacza, że towar, który został zamówiony - jest dla Państwa zarezerwowany. W chwili obecnej zamówienie oczekuje na możliwość wysyłki (okres oczekiwania na wydobycie, transport, zabezpieczenie). Zgodnie z terminem wysyłki podanym na stronie sklepu rośliny będziemy wysyłali jak tylko pozwolą na to warunki atmosferyczne na naszej szkółce. Staramy się dotrzymać terminów, dlatego też prosimy o cierpliwość.
Zamówienia wysyłamy w kolejności ich składania. Informacje szczegółowe na temat realizacji zamówień można znaleźć na stronie www.sadowniczy.pl, mailowo pod adresem sadowniczy@gmail.com. Uprzedzamy, że kontakt telefoniczny w okresie wiosennym i jesiennym może byś utrudniony. W momencie przystąpienia do wysyłki otrzymają Państwo od nas stosowną wiadomość
- Wysłane:
Zamówienie zostało już wysłane. Paczka z towarami znajduje się w firmie transportowej.
Jest to najprostszy i najszybszy sposób na sprawdzenie informacji o swoim zamówieniu bez konieczności kontaktu z naszymi konsultantami.
Nasz magazyn
|
|
|
|
|
Zachęcamy do uprzedniego zapoznania się z zawartymi informacjami na podanej stronie przed ewentualnym kontaktem telefonicznym.
Przesyłka za punkty:
Poczta Polska (Przelew Bankowy) - 1 Paczka = 300 punktów
FedEx kurier (Przelew Bankowy) - 1 Paczka = 360 punktów
Poczta Polska (Pobranie) - 1 Paczka = 360 punktów
FedEx (Pobranie) - 1 paczka = 520 punktów
Przesyłka może zostać spakowana w kilka paczek - punkty muszą pokryć cały koszt przesyłki.
Ilość paczek zależna jest od zamawianych produktów oraz ich wagi.